Nostalgia w telewizji

W telewizji widać powrót do produkcji emitowanych już wiele lat temu. Tak dzieje się nie tylko w Polsce, ale również za oceanem, o czym mówił goszczący w Polsce Rich Ross, group president stacji Discovery Channel, Discovery Science i Animal Planet w amerykańskim koncernie Discovery Communications.

Słowem, które jest na ustach wszystkich to ryzyko. Żyjemy w czasach, gdy mniejsza jest skłonność do ryzyka. To przekłada się na preferencje widzów – powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Rich Ross.

rich-ross

Trend reaktywacji dostrzegalny jest też w polskich stacjach, które w ostatnim roku wróciły do wielu formatów sprzed lat. TVN zdecydował się ponownie emitować „Agenta” i „Milionerów”, Polsat znów postawił na „Idola”, a Telewizja Polska przygotowała nowa wersję „Sondy” czy „Teleranka”.

Współczesna telewizja musi wyjść naprzeciw wyzwaniom związanym ze zmianą sposobów konsumpcji mediów i innymi upodobaniami młodszej widowni. Millenialsi oglądają coraz częściej treści na żądanie na ekranie komputera lub smartfonu kosztem kanałów ze sztywną ramówką.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s