McDonald’s rozdaje dziciom krokomierze

McDonald’s raczej nie kojarzy się nam ze zdrowym stylem życiem. Faktem jest, że jeśli zagłębimy się w menu najpopularniejszej sieci fast-food na świecie, to znajdziemy tam przede wszystkim prawdziwe „bomby kaloryczne”. Owszem, zjemy tu również sałatkę i wypijemy sok . Ale nie oszukujmy się: zamawianie w McDonald’s zdrowego jedzenia wciąż przypomina kupowanie pistoletu na wodę w sklepie z bronią.

Krokomierz widoczny na poniższym zdjęciu, zaprojektowano z myślą o najmłodszych. Jest więc dostępny w sześciu różnych kolorach i błyska diodą LED, informując w ten sposób o poziomie aktywności dziecka. Ma to zachęcić go do zażywania ruchu.

„Ruch jest niezwykle istotny bez względu na wiek. Bardzo zależy nam na dobrobycie naszych dzieci” – podkreśliła Michelle Mcllmoyle z kanadyjskiego oddziału McDonald’s w rozmowie z serwisem Digital Trends.

CqFx5DYWEAE8K3T

Moment startu kampanii promocyjnej „Step-it nie był oczywiście przypadkowy. W brazylijskim Rio trwają właśnie Igrzyska Olimpijskie. McDonald’s chciał wykorzystać moment, w którym oczy całego świata zwrócone są na najlepszych sportowców na świecie, aby wzmocnić swoje przesłanie. W końcu każde dziecko chciałoby być w przyszłości drugim Michaelem Phelpsem.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s